1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Держекоінспекція та Урядовий контактний центр – на варті захисту конституційних прав громадян на звернення

Звернення громадян є одним із дієвих механізмів взаємодії між органами виконавчої влади та громадянами, що дає можливість удосконалити систему державного управління та організацію роботи цих органів. Завдання щодо забезпечення оперативності реагування на проблемні питання, порушені у телефонних та електронних зверненнях громадян, скорочення строків з моменту надходження звернення до моменту вирішення цих питань покладено на державну установу «Урядовий контактний центр» (Центр), яка забезпечує функціонування урядової «гарячої лінії» 1545 та веб-сайту.

За чотири роки Держекоінспекцією у Хмельницькій області отримано та опрацьовано понад сімдесят звернень з урядової «гарячої лінії», серед яких найбільш актуальними є питання збереження лісових та зелених насаджень на території Хмельниччини, забруднення водних об’єктів та атмосферного повітря.

Саме завдяки налагодженню комунікації влади і громадськості в сфері екології, Держекоінспекцією у Хмельницькій області було проінспектовано та притягнуто до адміністративної відповідальності порушників природоохоронного законодавства.

Нагадуємо, що звернутись на урядову «гарячу лінію» ви можете за коротким телефоном: 1545 а також через веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua

 

2017-09-22